Stilla morgon

Måndag morgon, allt är stilla. Tyst, förutom Perkon. Jag hade faktiskt lite svårt att få mig ur sängen när väckaren talade om för mig att det var dags. Rättare sagt: jag FICK mig inte ur sängen förräns jag snoozat två gånger. Nu ska det väl förmodligen bli tajt om tid istället. Kikar bort mot sängen, där hundarna ligger kvar. Har faktiskt stor lust att krypa under täcket igen. MEN, nu är kaffet klart, och efter mina tre koppar ska jag väl ha piggnat till. 
 
Efter jobbet ska jag hem och gå ut med hundarna, sen lastar jag lille Milo och åker in till stan. Jag och Hannah ska ta en liten promenad för att se om vi kan skymta lille Sigge, om han inte fångats in före dess. 
 
Nä .... bäst jag drar i mig kaffet i lite stora klunkar, väcker hundarna och går ut. Ha en bra måndag!
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0