Back on Track ! :)

Det känns som att jag är tillbaka på banan igen :)
 
Gårdagen spenderades till största delen i sängen. Morgonpink på gården för hundarna .... samma sak mitt på dagen, och på eftermiddagen. De fick springa lösa helt enkelt.. Jag kom mig till sittande frampå eftermiddagen, sen ett par timmar i sängen, och kvällen satt jag i soffan igen. Kvällspinket blev faktiskt bortanför gångtunneln innan jag vinglade hem igen. 
 
Vaknade 9.45 i morse. Kroppen tar så fruktansvärt mycket stryk efter ett anfall, det är helt sjukt. MEN, jag kände mig faktiskt riktigt BRA :)  Gick bort till kanotudden som vanligt, och gud så kaffesugen jag är :)  Drack ju inte en droppe igår, så perkon puttrar för fullt nu :)
 
Åh gud så härligt det känns :) :) :) 
 
Nu är kaffet klart, då ska jag fokusera på att känna hur gott det är :) :) 
 
Ha en sällsamt bra Söndag, och fyll den med nåt värt :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0