God Morgon Kamrater!

Måndag morgon, ny arbetsvecka :)    Eftermiddagsvecka dessutom. Det känns riktigt bra att jobba varannan vecka förmiddag, och varannan vecka eftermiddag. Man får ut det bästa av alla dagar, på en tvåveckorsperiod :)
 
Det blir inget gym före jobbet. Hannah är förkyld och mår piss. Undra om jag ska ta Paddy och springa en sväng istället. Tänk, för några år sedan, sprang jag varendaste dag, till och med på julafton :)      Att gå på gymet själv, nä ....då skulle det ha funnits något grupp-pass, men det gör det inte. 
 
Nåja, det kommer nya dagar, och som sagt, jag kan ju faktiskt skärpa till mig och springa en trudelutt. 
 
Igårkväll fick jag ett sånt där lyckorus igen, ni vet så det plötsligt värmer till inombords. Jag brukar delta i undersökningar, där man sitter med i en panel, och får mellan 3 och 10 kr. per undersökning. Igårkväll gick jag in på min profil för att kolla om det var något som var läge att ändra. Jo, det var det. Bland annat punkten- Hur bor du? Tidigare har det ju stått - Hyresrätt .... men kom ju på att det stämmer inte längre. Jag bor i BOSTADSRÄTT ! :)
 
Den här fina, fina lägenheten är MIN ! Jag har KÖPT den :) :) :)    Åh, nu blev jag sådär lycklig igen :)
 
Nä, nu ska jag ta ut hundarna på morgonpink, jag har inte klivit ur pymmen än. Hundarna har inte klivit ur sängen :)
 
Ha en härlig Måndag hörrni!
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0