Gode Gud, det är sent nu

Eller ... ja. .... klockan är ju bara 22.30, så det är väl inte alldeles galet sent, men ändå :)
Dagen har gått riktigt BRA ändå :)  Var riktigt ostadig till en början ... men det gick BRA :) :) :) TACK !!!!!   Fixade att jobba !!! TACK !!!!!!!!! 
Hem från jobbet, ut med hundarna på en pinkrunda, hem, svimma en stund i soffan, laga middag. ... det blev stekt fisk :)
Efter maten blev det lugn och ro i soffan med hundarna. Nu känner jag mig helt ok. Hoppas det håller i sig och till och med blir bättre!  Vill så gärna få känna den där känslan när trycket helt försvunnit ur skallen .... när det känns LÄTT ..... 
Ska strax ut med hundarna på kvällspink, sen krypa isäng. I  morgon ska jag hämta Gullefjun efter jobbet, han ska vara här några dagar. Hannah är i Stockholm på utbildning i veckan. Hon åkte igår och kommer hem på fredag. Det är MakeUpStore som skickar henne på utbildning, så det är smink och såna saker ...... 
Robban ska iväg på nåt jobb i morgonkväll, så jag hämtar lille Milo efter jobbet, och sen blir han kvar här tills på fredag. :)
Nä ... Gode Gud .... Nu måste jag rotera .... Hoppas Du haft en BRA dag, fyllt den med nåt värt !
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0