Ilska och Glädje

Idag har jag verkligen blivit både URFÖRBANNAD, och SUPERGLAD. 
 
Fick mig vidarebefordrat ett mail, som verkligen gjorde mig upprörd. Tänk att vissa verkligen kan ljuga sig blå i ansiktet ... utan att röra en min. Men ..... Karma is going to eat them. 
 
Fick ett sms som gjorde mig upprörd. WHAT? I MITT paradis??   Jobbar vidare på den.
 
MEN, så fick jag åxå ett mail, som gjorde mig så himla glad, och jag väljer att fokusera på DET. Jag väljer helt enkelt Glädje :)
 
Ni vet ... jag har skrivit om Boston, en av de första hundarna jag placerade här i Sverige, när jag var aktiv inom föreningen ADA.. Sandra, som Bostons ägare heter, fick ju kontakt med det par som hittade Boston, och skjutsade honom till hundhägnet, när de skulle lämna spanien och åka hem till Sverige. 
 
Igår träffade Sandra, Sandras sambo och Boston, det par som hittade Boston i Spanien. Åh gud .... vilken glädjesaga !!!!  Vet ni .... ibland KÄNNS det verkligen att det var Meningen. Det var TÄNKT att bli ..... Det finns omständigheter som visar på att det var meningen. Att få vara delaktig i det ... i den glädjen .... DET är helt fantastiskt !   :)
 
Var nyss ute med hundarna ..... jo, det fick bli kvällspinket. Siktar på långpromenad med hundarna i morgon, då jag ju tränade idag, och börjar 12 i morgon åxå. 
 
Mycket som händer nu. Kan inte avslöja allt ...... om jag röjer något, kan jag bli dödad .... kanske .... jag vet inte .... fniss .... man vet aldrig. inte värt att riskera i alla fall :) Tur att jag har mina vakthundar, så mycket kan jag säga. 
 
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0