japp

Haft en BRA dag :)  TROR det gått bra på jobbet .... det KÄNDES bra i alla fall. Återstår att se om det faktiskt VAR bra åxå :)
 
Ikväll startade jag upp en vardagslydnadsgrupp. ÅÅÅHHHH så kul det är !!!!!
 
Tidigare idag, just innan jag åkte till jobbet, var jag ute och tränade med Kelly på gården. Waow .... hon var taggad till tusen! Jag har tränat alldeles för lite med henne i slutet .... eller, så har jag tränat alldeles lagom mycket, så att hon bibehåller sitt "go" :)
 
NU ska vi i alla fall hoppa isäng. Eller .... hundarna har redan parkerat .... fattas bara Jag :)
 
Hoppas du fyllt dagen med nåt värt ..... så att du kan lägga dig och vara nöjd. DET kan JAG i alla fall. Lägger mig med ett leende :)
 
Gokväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0