Lugn Lördagmorgon

Vaknade strax efter kl 8, låg kvar till halv 9. Klev upp i lugn och ro, då hundarna sov vidare. Drack mina tre koppar kaffe, läste norran på nätet. En lugn och supermysig start på dagen. 
 
Klädde mig för morgonrundan, men när jag väl kom ut, kände jag att det var så skönt ute att jag gick en längre runda än vanligt direkt på morgonpinket. Vi var ute en dryg timme, hundarna fick strutta runt, jag njöt.
 
Lite parkour fanns det omgivning till att göra åxå :)
 
Till frukost blev det miniomeletter med skinka och ost, och en sallad. Gott! Nu ska jag dra igång Lördagsstädning, sen gå på affären en sväng. 
 
Ha en härlig lördag, fyll den med nåt värt :)
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0