morgonvind i seglen

Efter en natts dålig sömn, klev jag upp kl 8. Så trött som jag kände mig då, var det länge sedan jag kände mig. Kaffe x 3, sen ringde jag på jobbet för att kolla om jag överhuvudtaget skulle våga mig dit idag :)   Det kändes ..... ska vi säga ..... osäkert, om jag fick alla brödordrar rätt igår ....  Några fel jag gjort, upptäckte jag ju i tid, så frågan var: Hur många fel hade jag gjort, som jag inte ens upptäckt?
 
Kring kl 9 var det ingen som ringt och varit irriterad över att de fått fel bröd, att det fattades något, eller nånting .... så jag är försiktigt optimistisk inför dagen. 
 
Jag tog en lite längre morgonrunda, brukar ju gå 1.5 km, men tog 3.5 km rundan. Kände att jag behövde det för att överhuvudtaget komma igång. Skönt ute, inte för varmt, inte för kallt ... helt lagom :)
 
Till frunch blev det broccolisoppa med stekt bacon ..... blev lite sent som frukost, och lite tidigt som lunch .... petar väl i mig nån frukttallrik eller nåt innan jag åker på jobbet. 
 
Ikväll startar vardagslydnadskursen :)  Ska bli skoj som attan :) 
 
Nä, nu ska jag gå ut med hundar på gården och träna lite var för sig. Ha en sällsamt Bra dag!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0