Ser man på

Söndagen är snart slut, och den har varit helt underbar!  Sov väldigt länge, men när jag vaknade hade Meniére gått hem för den här gången, och jag kände mig bra. Morgonrunda till kanotudden som vanligt, tre koppar kaffe ... å guuuud så gott det var ! 
 
Mitt på dagen gick jag iväg till vattnet, därborta där hundarna verkligen kan få springa hur mycket de vill, och där var vi en dryg timme. Herregud så härligt det var!
 
Totalt var vi ute i nästan två timmar, sen gick vi hem. Då stod städning på schemat. Det gick fort och lätt :)   Tvättstugan bokad i morgon, så efter jobbet är det tvätt :)  Rimmar å allt :) :) :) 
 
I morgon, eller hela nästa vecka rättare sagt, jobbar jag 8-12. Bäst komma sig isäng så jag inte är så trött i morgon. Hoppas Du haft en bra dag Du åxå :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0