Sovmorgon De Luxe!

Var uppe halv 2 inatt för att gå ut med Paddy, sen sov jag till kl 9, men låg kvar till 9.50 :)  Jag har skaffat rätt så många nya vanor sedan jag flyttade hit :)  
 
Efter morgonrunda, tre koppar kaffe och Frunch framför tvn, har jag diskat bort och vips är klockan mitt på dagen :)
 
Åh, glömde berätta igårkväll. Grannarna under mig, de som har den här lille gossen som gärna luftar stämbanden, de hade främmande igår afton. De åt middag ute i lusthuset, och gud va det luktade gott i trapphuset när jag gick fram och tillbaka till tvättstugan. Undrar vad de åt egentligen .... skulle väl ha stuckit in skallen och frågat egentligen, men gjorde inte det.   Nåja, sista svängen till tvättstugan, eller rättare sagt, sista svängen FRÅN tvättstugan, när jag manglat klart .... kände jag när jag öppnade porten, att det luktade bränt ... nästan lite brandrök .... helvete ... jag hade väl inte dragit igång nåt på spisen, hann jag tänka. (Minnet är ju lite si och så ibland) 
 
Det blev ett litet träningspass: Två trappors Spurtrusning med fullsmockad tvättkorg under armen.   När jag kom in i min lägenhet, insåg jag att något förmodligen gått lite galet i matlagningen i lägenheten under. Eller, så hade det inte alls gått galet, som sagt, jag vet inte vad de åt, så jag vet inte hur det skulle lukta när de kom fram till efterrätten :)
 
MIN middag blev i alla fall kalasgod! 
 
Nä, nu ska jag klappa hundar en stund :)
 
Gomorron (Läs Goddag)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0