Sovmorgon

Vaknade först kl 6. Somnade om. Vaknade kl 7. Somnade om. Vaknade kl 9 ..... då kändes det läge att kliva upp :)   Gick ut med hundarna, underbart väder förresten, sen upp och dra igång perkon. Kaffet är strax uppdrucket, och sen hinner jag ut på 5-km-rundan med hundarna innan det bär iväg till jobbet. Ostadigheten känns faktiskt bättre. 
 
Några timmars kontorskunskap idag åxå, sen nån timme ute i kondis .... så ser upplägget ut. Minns jag nåt från igår? Jodå .... tror jag ... men om jag minns RÄTT vet jag inte :)  Det värsta blir ju när man ska sitta där själv, och TROR att man gör rätt .... fniss ..... 
 
Nä, bäst jag sätter lite fart, måste ju hinna äta innan jag åker åxå. 
Ha en Bra dag!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0