Värt!

Det är dags att krypa isäng. Knyta ihop dagen. Kolla igenom den här dagen en sista gång, kunde jag gjort något annorlunda? Vad lärde jag mig idag? Vad ska jag tänka på tills i morgon? 
 
Åh vilken härlig dag jag har haft !!! Ja, förmiddagen vet ni redan, och eftermiddagen blev åxå bra. Promenad och träning med hundarna var för sig, tvätt, där jag tvättade upp även hundarnas fällar och filtar .... har bäddat rent med nymanglade sängkläder .... ätit gott .... druckit ett par glas rött .... 
 
I morgon ska jag in till stan och klippa Pernilla och Mattias. De skulle ju egentligen komma hit, men det kom annat, så de kunde inte. Men, jag ska ju lix in till stan i morgon. Jag ska ta Paddy och åka iväg på hundkappen, så han får prova springa efter trasan igen. Få se om han vågar springa lika fort Bortåt, som Hem mot mig, den här gången :)
 
Har tänkt en del tankar idag kring det här med jakt .... ska fundera klart innan jag skriver mer. 
 
Den här dagen har jag verkligen fyllt med värda grejjer. Hoppas att du åxå har det. I morgon kan bli lika full med värda saker, har bokat in ett spinningpass på Friskvårds :)
 
Nä, nu ska jag blåsa ut ljusen och krypa isäng. Jag är så himla nöjd med dagen. Lägger den i arkivet, under mappen "Värt att minnas"
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0