Vem är det som piper och gnäller?

Det blev senare än jag tänkt innan jag somnade. Fastnade vid ett tvprogram om brott. Intressant det där med brott, hur människor beter sig mot andra, och sen hur de rättfärdigar det. 
 
Vaknade kring halv 3 av att någon gnällde. Trodde det var Paddy som behövde ut och pinka, men upptäckte att alla tre hundarna sov så himla gott. Aha, det var min tinnitus. Ett lite nytt ljud i mitt högra öra har tillkommit efter fredagens anfall. Hoppas det ger sig .... det räcker med de ljud jag redan har. 
 
Idag börjar jag alltså jobba klockan 8, så jag har inte alltför mycket tid på mig innan jag ska iväg. Vill bara stå här och dricka mina tre koppar kaffe innan jag väcker hundarna och tar ut dem. Det verkar inte regna, just Nu i alla fall, men vinden sliter lite i träden. En vanlig höstdag alltså :)
 
 
 
Nä, bäst att börja rotera, så att det inte blir stressigt i slutändan. Ha en Bra dag, och kom ihåg: Även Måndagar kan fyllas med värda grejer :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0