Äre SANT??? Helvete!!!!

Japp, det är sant. Typ första gången sedan jag flyttade hit !!! Men vi tar det från början: 
 
Hostade som en gnu inatt igen, klev upp 4.30 , gick en promenad med hundarna, satte i motorvärmaren, gav hundarna mat, drack tre koppar kaffe, åt lite frukost, begav mig till jobbet. Jobbade klart, åkte hem, kastade in posten i köket, tog ut hundarna för en pink härute bara. Upp igen, Bläddrade som hastigast igenom "Härliga Hund" medans jag åt lunch - en halva omelette jag hade i kylen. Sen tog jag ut hundarna igen. Den här gången promenerade vi en dryg timme i lagom tempo. Skönt! Jag gick en runda jag aldrig gått tidigare. Tänk, man hittar nya rundor hela tiden :) :) :) 
 
Det där som är första gången det hände sedan jag flyttade hit typ, var att när jag skulle ta upp telefonen för att ta ett fint foto där vi gick ... så hade jag glömt telefonen!  Inte för att det blir panik för att jag inte kan ta ett foto, men sedan jag blev liggandes i yrsel hux flux, så har jag alltid telefonen med mig. Det är nästan som ett säkerhetslarm. 
 
Nu gick ju allting superbra, jag har mått toppen :)   Promenaden var underbar, även om jag stundvis hostade en del. 
 
Efter promenaden har vi softat framför tvn och OS. Nu ska jag strax gå ner i tvättstugan, tvätta och  mangla :)
 
Ha en härlig kväll ! Det finns många timmar kvar av dagen att fylla med värda grejer! :)
 
Goafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0