Att släppa taget, gå vidare och sluta älta

Torsdag morgon. Står och dricker kaffe. Har varit ute med hundarna på morgonpromenaden och varit förbi och satt i motorvärmaren i bilen. Nu när batteriet är fulladdat, så behöver den inte sitta i hela natten :)  Så, jajjamän, nu funkar bilen hur bra som helst igen :)
 
 Åh va jag är nöjd över mina tavlor förresten! Jag blir lika glad varje gång jag tittar på dem :)   Efter jobbet idag ska jag leta taklampor. Alltså, på nätet. Jag ska kolla på bilder och försöka klura ut vad jag vill ha för lampor.   :)
 
Nä, nu ska jag ta och styra upp mig inför jobbet. Ha en Bra dag! Släpp taget om saker som hänt, gå vidare, och sluta älta. Välj Glädje istället :)
 
Gomorron
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0