Då var vi där igen

Torsdag morgon. Jisses va veckan gått snabbt!!    I morgon är jag ledig, eftersom jag ska jobba på Lördag, då ska jag dema smörgåstårta på ICA Maxi :)   så idag är som en fredag ungefär ... :)   Torsdagar på kontoret brukar ju vara lite köriga, och kommer säkert att bli så idag åxå.
 
Hörrni, det är så milt ute att det är helt sjukt. Kollade tillbaka lite .... i februari 2011 var det svinkallt hela månaden. Mellan 20 och 35 grader kallt i princip hela februari. 
 
2012 var det svinkallt i början på februari, men inte i slutet. Det var däremot sjukt mycket snö.
 
2013 var det varken svinkallt eller sjukt mycket snö
 
I år har det varit milt och knappt någon snö alls (hittills) 
 
Idag går visst klockan snabbare än vanligt, för nu måste jag väcka hundarna och gå ut :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0