Festen är slut

Jag har haft en BRA dag! Nu håller dagen på att vara slut. Efter en bra dag på jobbet, bjöd Pernilla och Mattias mig på lunch på Truckgatan. Har ni inte ätit lunch där förut, så gå för tusan och gör det!!! Rekommenderas å det varmaste!
 
Efter lunchen åkte jag hem, tog ut hundarna på en kort sväng, drack kaffe, sedan gick jag en längre runda innan jag begav mig iväg till Skelleftehamn för att hämta ut Bläcket som kommit till min skrivare :) :)  Så, nu har jag fipplat med de där tavlorna jag pratat om :)  Har en del fippel kvar innan allt är klart, men jag tror att det kommer att bli kanonbra :)
 
Nu är det hög tid att ta kvällsrundan med hundarna, för att sedan krypa isäng. Nöjd med dagen. Nöjd med vad jag fyllt dagen med  :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0