Men ÄNTLIGEN ! :)

I morse när jag gick ut med hundarna på  morgonrundan, gick jag förbi bilen och drog ur batteriladdaren, och satte i motorvärmarkabeln. Gick hur bra som helst, ingen säkring som slog till. Fattar verkligen inte !!! 
 
Nåja, bilen startade ju senare, så att jag kunde ta hunadrna och åka till ridhuset :)
 
Det var rätt många idag, men när jag precis hämtat in Kelly för den sista halvtimmen, så åkte alla andra. Då tog jag in alla och körde både gemensam träning med alla samtidigt, samt att de fick springa runt och röja därinne en stund. Den träningsdagen, plus den timmes promenad vi tog i afton, gör att de är rätt så möra nu allihop :)
 
 
Jag har fått hem min nya fina fåtölj åxå :)   Superskön ! Kelly och Molly rymdes båda två. Paddy tog soffan :)
Jag ska spraya den vit, som bordet  :)  Kommer att bli supersnyggt !
 
Strax dags att knyta ihop den här härliga dagen!  I morgon börjar jag inte förrän kl 8, så det är väl ingen panik att komma isäng, men det brukar ju vara bra att börja hala in, för innan man har varit ute med hundarna och styrt upp sig inför sänggåendet, så brukar klockan hinna bli en del även om man börjar tidigt :)
 
Nä, ska väl väcka hundarna ur koman, och gå ut en sväng. Hoppas du åxå haft en bra dag, som du kunnat fylla med värda grejer :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0