Mittiveckan

För ett år sedan, satt jag i Bygdsiljum och letade lägenhet i stan. Tänk vad mycket som hunnit hända sedan dess! Jag är uppriktigt glad över att jag bloggar, det är jättekul att gå tillbaka och läsa tidigare inlägg. Massor med små saker som man skulle glömma, om man inte kunde gå tillbaka och läsa om dem. Riktigt Riktigt Skoj :)  
 
En annan sak jag har svårt att komma ihåg, det är tex hur förra vintern var. Hur var vädret egentligen? När kom första snön?  Inte för att det spelar någon större roll, men det är lite kul att veta :)
 
Igår afton gick jag en längre promenad med hundarna, och man blir ju nästan förvirrad. Mycket snö har regnat bort nu de senaste dagarna, och de fåglar jag hörde under promenaden, lär väl frysa ihjäl innan det blir vår på riktigt. Det var riktigt slaskigt, och det är väl onödigt!  Nu på morgonpromenaden var det däremot svinhalkigt på gångvägen bort till kanotudden. 
 
Nä, nu ska jag snyta mig och styra till håret. Ha en Bra onsdag och fyll den med nåt värt!
 
Jo just ja, gårdagens middag blev bullar å korv. Sojabullar och Sojakorv :)
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0