Nä Det är ingen vanlig dag!

Idag fyller lillebror år :)   Blev tvungen tvärt fundera hur mycket han fyller. 47. Kan det stämma? Är inte JAG 47?  Men, kom ju på att jag fyllde 48 dagen före julafton :)
 
Klockan är strax efter 7 och morgonpromenaden bort till kanotudden är avklarad. Har även varit förbi bilen och satt i motorvärmaren. Japp, nya kabeln funkar fin-fint, så nu ska inget gå fel, bilen kommer nog att starta mest troligt :)
 
Fasen, jag har fått lite ont i halsen! Det är säkert för att jag varit tvungen ha balkongdörren stängd i två nätter nu. Jag vet inte vad det varit, men något ljud har det varit ute som gjort att jag måst stänga. Om det är för att det regnat/droppat från taket, vet jag inte, men eftersom jag inte har några silikonöronproppar, så funkar det inte. 
 
Nu håller det på att vara dags att styra upp sig för att åka på jobbet. Ha en Bra dag, och fyll den med nåt värt!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0