Nu är det helg!

Klockan är 22 .... det är torsdag kväll och jag är hur trött som helst. Jobbade över idag, och det känns i varenda fiber i min kropp. Glad dock att jag kunde ställa upp och göra det :)   Det här betyder åxå att jag är ledig i morgon, tar alltså helg nu :)  
 
Dags att gå ut med hundarna och sedan krypa isäng. Det ska bli så himla skönt!
 
Pernilla och Mattias vann budgivningen på en lägenhet idag, så snart blir det flytt för dem :)  Lägenheten är verkligen jättefin!
 
Till middag blev det en semla från jobbet. Jag orkade helt enkelt inte engagera mig mer idag :)  Men, gott var det :)
 
Nä hörrni, nu måste jag börja dra mig tillbaka. Hoppas Du haft en bra dag!
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0