Ny vecka :)

Då arkiverar vi v. 8 och går in i v. 9  Idag ska jag åka in till stan efter jobbet. Hannah ska vara barmhärtig och hjälpa mig med div. jag behöver göra inför besiktningen av bilen som sker i morgon. Det känns som att snälla, snälla plåthög, i morgon är det väldigt viktigt att du startar! Vilken annan dag som helst kan jag ju faktiskt ta bussen, men i morgon ...... Please!!
 
Nu har vi varit ute på en halkig morgonpromenad. 3 plusgrader och dropp från taket. Gick förbi bilen och allt verkar i sin ordning, säkringen har inte slagit ifrån på stolpen. Fattar inte det där. Varför funkar det ibland, och ibland inte?
 
Nä, nu har jag kammat mig och borstat tänderna, nu ska jag dra på mig kontorsklänningen och dra iväg. Ha en sällsamt bra dag :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0