Sängsöndag

Den här söndagen kommer att spenderas i sängen. De skador jag åsamkat lägenheten inatt, får jag utreda en annan dag. Jag gissar att jag hostat så att betongen spruckit på sina ställen, att köksluckorna hamnat på trekvart och att tapeterna lossnat lite från väggen. Så jävulskt hur man kan hosta! Torde få sån där träningsvärk i magen att man nästan gråter när man måste hosta. Men, det blir väl i morgon, nu gäller det att ta sig genom den här dagen. Hundarna kommer inte att få några promenader att tala om, så är det bara. När man kommer ut känns det som att få en astma-attack, så jag håller mig inne. 
 
Kaffet är klart, och kommer att intagas i sängen. Hundarna har fått vara  ute på en väldigt kort runda. Det värda idag, blir nog att man tar sig tid att se OS hela dagen :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0