Ska det ta slut innan det ens börjat?

Kollar på foton från förra vintern. I slutet av februari var det mycket snö, det kan man inte precis säga att det är nu. Fast, det var ju i Bygdsiljum förstås. De kanske har mer där än vad vi har här :)  Det har ju knappt ens varit någon vinter än. Jag hann bara ha vintermössan några få gånger. 
 
Idag ska jag ju som sagt besikta bilen. Kl 12.30 bär det till. Klockan är 5 och jag har nyss varit ute på morgonrundan med hundarna. Gick förbi bilen och kollade så att motorvärmaren var på, och det var den. Ingen säkring som slagit till. Fick tipset igår att det kan vara nåt glappt i kopplingarna under huven. Det KAN ju vara så att när de bytte olja, oljefilter och bränslefilter, kom åt att rucka på motorvärmarhistorien, så att det är glappt någonstans. För, vid närmare eftertanke så startade ju hela farsen efter att jag lämnat in bilen på verkstan. Ska dyka under huven för att se om man kan hitta nåt ställe att gräva i för att om möjligt fixa till det :)
 
Nä, klockan går. Ska kamma håret och sedan är det bara att dra iväg på jobbet.   :)  På tal om jobbet - Pernilla har börjat göra såna här Amerikanska Våningstårtor :)  
 
 
Superfina :)
 
Gomorron!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0