Snörvel

Förkylningen har tagit tag i mig. Va fasen, jag var ju förkyld nyligen! Fast, den här gången har jag ingen feber. Det här blir en såndär vanlig förkylning där man TROR att man har jättehög feber .... fast man har ingen feber alls :)
 
Har sovit skruttigt pga hostan och snörvel och klev upp 5.30, en halvtimme innan alarmet drog igång. Lika bra att komma sig upp tänkte jag. Vi har varit ute på en dryg halvtimmes promenad och nu blir det kaffe och frukost innan det bär iväg på jobbet. Idag är det torsdag och det innebär att det är rätt körigt på kontoret. Det var det förresten igår åxå, fastän det bara var onsdag, men vi  hade nåt tjall med telefonen fram till kl 11, och när felet var åtgärdat så kan man säga att det ringde oavbrutet. 
 
Hoppas att det fryser på igen, så att skoterspåren blir hårdare. Längtar ut på isen igen :)
 
Nä, host och snörvel, dags att veva igång dagen. 
 
Gomorron
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0