Stabilt!

Tisdag morgon. Jag känner mig ruskigt pigg! Alltså, svimligheten är HELT borta. Jag är inte ostadig det lilla minsta ens, och man kan ju undra vad det beror på. Är det för att jag börjat om med medicinerna (som jag slutade med för att jag tänkte att de inte hjälpte) ?  Är det för att jag inte äter kött nu? Är inne på tredje veckan av mitt vegetariska experiment :)   Igår till middag åt jag sojakorv och blomkålsmos. När jag ätit, och skulle lägga ut fotot på Instagram, så fanns där inget foto. Korven var väl .... sådär. Men, blomkålsmoset var gott :)
 
Hundarna är promenerade, kaffet är uppdrucket. Nu är det bara att kamma till luggen och dra iväg på jobbet :) Ha en bra dag därute :)
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0