20 grader Kallt

Det är namnet på en cd-skiva som barnens pappa och hans ena band spelat in, det är åxå den temperatur vi har nu här i Ursviken. Det blev lixom tvärkallt igen. 
 
Att promenera och träna hundarna var för sig känns så oerhört viktigt och givande. Så även idag. En promenad med Paddy i skogen blev det
 
 
Efter det var jag ute och tränade med Kelly på gården. Jag ska träna lite mer avancerad inkallning, och det känns jättekul :)  All träning med hundarna känns förresten jättekul :)
 
Till middag blev det en simpel grönsakssoppa .... jag var frusen, och det passade perfekt. Nu har jag suttit i soffan med hundarna och kollat på tv några timmar, nu ska vi gå på kvällsrunda, klappa om plåtkompisen, och sen är det sängen som gäller. 
 
Hoppas du haft en bra dag, att du fyllt den med nåt värt, att du vågar säga din åsikt, och inte bara kopiera andras, men när det gäller negativa åsikter, måste ni kanske vara i grupp. Du som ska vara vaken länge, hoppas att   du får en fortsatt bra kväll :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0