Å Gud .... jag ångrar mig redan.

Det börjar vara sängdags. Den här dagen blev Bra! Städade bort Julen .... men jag gjorde något som jag kommer att få ångra .... eller rättare sagt så ångrar jag mig redan. Ni vet ..... det är lite .... körigt nere i förrådet. Jag gick inte ner och hämtade upp de två lådor som julgrejerna ska ligga i ..... jag tog ner allt i två kassar istället .... och bara tryckte in i förrådet. Oj vad jag kommer att ångra det längre fram ...... 
 
Nåja, julen är bortstädad i alla fall, och jag har gått några lite mer rejäla promenader med hundarna ..... sen gick jag ner och körde ett pass i tvättstugan åxå ..... fniss. ..... 
 
Jag har nog vilat mig frisk nu, för i morgon är det jobb :)
 
Hundarna har varit ute, det är renbäddat i sängen ..... det är bara att borsta tänderna och krypa isäng. Hoppas du kunnat fylla din dag med värda grejer!
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0