Äntligen Vinter!

I morse var jag tvungen bära Milo en bit, då snön var alldeles för djup på vissa ställen efter gångvägen. Jädrar vad det har snöat :)   Molly gick baklänges stor del av promenaden, då hon ville gå med nosen hemåt. Hade jag släppt henne lös, skulle hon sprungit hem, utan att stanna vid någon korsning överhuvudtaget.   Det blir bättre när det slutat snöa, då kommer hon att tycka om att vara ute igen  :)
 
Före morgonpromenaden fick jag dra i mig en alvedon. När jag vaknade hade jag så himla ont i ena ögat, och hann väl nästan bli lite rädd, innan jag insåg att det är bihålorna som värker. Nåja, med en alvedon i  kroppen gick jag ut, och efter promenaden gick jag ner till bilen och kopplade batteriladdaren.   Lite kaffe på det, och nu står jag här. Värken kring ögat har släppt, kaffet var minst dubbelt så starkt och gott som det brukar vara, och hundarna vilar maten. Tittar ut på snöflingorna som virvlar runt ..... helt underbart!
 
Oj, nu har halva dagen gått. Pratat med Pernilla, pratat med kompis Annica .... nu ska jag städa :)
 
Förresten så pratade jag med Hannah via facetime igårkväll :)  De hade sol och helt underbart väder!
 
Goddagens :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0