Dagen är slut innan den börjar

Jag ska jobba 5.45 - 9.45 i morgon och på torsdag åxå. När man slutar så tidigt så känns det som att arbetsdagen tog slut redan innan man började jobba, på nåt sätt. Kanske är bra att den slutar före jag börjar, för jag känner mig inte så kurant som jag hade hoppats. Nu är läget att näsan är täppt, jag nyser, nyser, nyser, snyter, snyter, snyter, hostar, hostar, hostar. MEN, ingen feber i alla fall :)    Jag ska snart göra kväll. Gissar att sömnen kan bli lite upphackad, och ska man upp kl 4 vill det till att man åtminstone hunnit blunda en liten stund :)
 
Efter dagens jobb blev det en kort runda med hundarna, lite lunch, och sen sov jag i två timmar. Vaknade kl 14 och kände att jag skulle göra något jag egentligen slutat med - jag drack kaffe. Vanligtvis dricker jag bara kaffe på morgonen nuförtiden, men jag kände att jag nog behövde nån form av extra boost.   Det funkade nog, för jag orkade promenera 40  minuter med hundarna. Nu ska alla ha klart för sig att det var nästan så att Milo tyckte att det gick sakta ..... sååååå sakta gick det ....   :)   
 
Efter prom blev det lite soppa,
 
och sedan har det varit vila hela kvällen. strax ut med hundarna, en alvedon och sen isäng. 
 
Det ska börja snöa !! Men äntligen!!! :)   Nu får det förbanne mig ligga kvar åxå!
 
Gokväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0