En ny vecka :)

Måndag igen :)   Jag trodde faktiskt inte riktigt att det var sant när väckaren ringde 3.45 i morse. Det var lite småtungt att få benen över sängkanten, men när man väl är uppe är det ju lugnt. Även fast hundarna vill ligga kvar under täcket och snarka :)
 
Nu efter jobbet, har jag varit ute på isen en dryg timme med hundarna. Ingen sol idag, men härligt ändå !   Nu ska jag lägga mig och sova en stund, för jag ska ju åka till Umeå och röntga handen. Ska vara där 17.50  Ska försöka få tag på en bläckpatron till skrivaren åxå, så att jag kan göra de där tavlorna som jag pratat om några dagar nu :)
 
Nä, nu sover jag en stund :)
 
Goddagens
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0