Fniss

Kan inte annat än fnissa ...... det går ju inte alltid som planerat precis :)
 
Efter  morgonkaffet, en helt underbar promenad med hundarna på isen
 
Efter det, skulle jag ju skapa de tavlor jag ska ha ovanför soffan. Jag skrev i Word, den text jag ska ha, kånkade fram skrivaren och kopplade in den .... allt såg bra ut till en början ... .MEN, när jag skulle skriva ut, upptäckte jag att det var slut svart bläck i skrivaren !  Det var bara att plocka ihop, och ställa bort skrivaren igen. Jag får bege mig in till stan och köpa en bläckpatron helt enkelt :)  Kanske i morgon?! :)
 
Till middag blev det jättegod vegetarisk ostfylld schnitzel och en sallad. Sjukt gott!
Det blev efterrätt åxå .... blåbärspaj gjord på mandelmjöl, med hemgjord vaniljvisp :)  Smaskens :)
 
Förutom att äta gott och umgåtts med hundarna, har jag även haft en härlig spakväll :)
 
Sagt det förut .... säger det igen - Jag fick det Bäst! :)
 
Nu börjar det vara dags att knyta ihop den här dagen. Jo, jag är så himla pigg och sprudlande även ikväll, så det kan bli tufft att somna ....   Det är nog mycket som spelar in, att jag känner mig så pigg. Gissar att det som har störst betydelse är att Meniére har gått hem till sig och tagit all packning med sig. Det är en stor skillnad att få ta en promenad utan att varje steg känna att det inte står rätt till i trycket i skallen. STOR skillnad. Både på promenaden, och på Livsglädjen. 
 
Lyssnar på Spotify ..... njuter av kvällen .... ska ta ut hundarna på kvällspinket strax .   Hoppas att Du åxå kunnat fylla din dag med värda grejer!
 
Gokväll

Kommentarer
Postat av: Vanja

Tjusig bild med alla vovvarna i rad efter varandra ute på isen.

2014-01-26 @ 12:20:36
Postat av: Maria

:)

2014-01-26 @ 17:14:21
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0