GRATTIS LILLEBROR !!!!!!!

Hämtade Hannah och Robban på flyget efter deras 3 veckor i varma Mexiko. De blev genast frusna när de klev av planet kan jag säga. Brunbrända och snygga, med massor av härliga semesterminnen att delge :)   De skjutsade mig upp på verkstan så att jag fick hämta min lilla bil :) Blev lite mer omfattande, och lite dyrare än jag först trodde .... MEN - bilen är tillbaka här hemma på parkeringen, och den fungerar !!!!!  :)
 
Jag ÄR så stolt över min lillebror!!! Idag körde han upp för lastbilskortet, och klarade det med bravur! Det finns INGET du INTE kan fixa lillebror! Du är HUR duktig som helst, och har tagit revanch på livet, och på alla som genom alla år har misstrott dig! DU är BRA !!!!!
 
Till middag blev det soppa med quornbitar, dvs vegetarisk köttsoppa. Gud så gott!
DEN grejen med quorn skulle falla Hannah i smaken, som hatar "gnekigt" kött :)
 
Nä, det här inlägget var bara lite helt apropå, så jag säger inte gokväll än ... nu fortsätter tv-programmet. 
Tjing så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0