Har nog lärt känna dig nu!

Jobbat klart och varit ute med hundarna. 
 
Jag har nog lärt känna min bil nu, efter 1.5 år.   Det FUNKAR inte att bara ha i motorvärmaren i 2 timmar, inte ens om det är milda -6.  Det var därför den inte startade i morse. Jag har lärt mig det nu, så jag tänker aldrig utsätta den för det mer.  Nu håller jag på med nästa utredning - Är det timern eller sladden det är fel på?  När jag använt mig av timern till motorvärmaren, har säkringen i stolpen gått. Nu gör jag en utredning om vad som är felet. :)  I morrn bitti måste det bara funka, för jag ska jobba 5.45 -9.45 till veckan. Känns inte som att man har så stora marginaler, särskilt då motorvärmaren måste sitta i MINST 3 timmar, och det känns onödigt att ha den igång hela natten.  Alternativet, om det är timern som är trasig ..... är att jag sätter i motorvärmaren ikväll när jag går kvällsrundan med hundarna, men väntar med att starta kupévärmaren tills i morgon bitti då vi tar morgonrundan. 
 
Utredningen fortsätter under kvällen :)
 
Hann ut med Paddy på en ensam träningstur innan jag åkte till jobbet, men det är ju inte Den sortens träning jag hade tänkt mig med honom. En sån här gång är det tur att en vecka går fort :)
 
Nu ska jag börja klura på middagen :)
 
Tjing så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0