Måndagkväll

Klockan är 21 och det börjar vara dags att strukturera upp sänggåendet :)    Ska strax gå ut med hundarna på kvällspinket, sen kryper vi isäng här. Det är ganska stor skillnad på att kliva upp kl 5, och att kliva upp 3.45 har jag märkt. Inte så att det är tungt att kliva upp, och inte är jag trött på dagen heller .... men kvällen blir otroligt lång och tung. Eller .. inte tung .... men lång och ... trött :)
 
Tog Paddy och Kelly på en två km promenad efter jobbet, och efter att hela bunten fått vara ute på gården och busa en stund. 
Molly och Milo tyckte att -19 var alldeles för kallt.   Det har varit såpass varmt hittills, att de har ännu mindre vinterpäls än vanligt, så det är inte så  konstigt att de tycker att det är kallt. 
 
Jag kollar på Idrottsgalan på Tv, och gråter som ett barn. Jo, jag Är lättrörd .... fniss.     Jag är verkligen en känslomänniska ut i fingerspetsarna, även om en del inte tror det. 
 
Nä, kvällsproceduren väntar.   :)
 
Gokväll
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0