Nej.

Har diskuterat på hundforum. Sånt kan driva en till vansinne :)   Fniss ... skämt åsido.  Det är så många hundägare som ber om hjälp med olika problem, och en del ger tips och råd som är helt förfärliga.  Tänk så många som använder sig av rätt så hårda metoder när det gäller inlärning hos hundarna. De lixom förutsätter att när hunden inte gör Rätt, så måste man hårdhänt tala om att den gör FEL.  Nån dag när jag orkar, ska jag skriva mer om det. Just nu försöker jag bara hitta nåt som gör att jag kan justera volymkontrollen på Spotify :)   
 
Jo, jag spelar musik ... men va fasen, det är full volym, och jag kan inte få ner den. 
 
Å hörrni, det blev äntligen VINTER :)  Jädrar va snö det har kommit idag!!!! Å när jag läste Norran på nätet, så förstår jag att här i området där jag bor, har det kommit Mer, än inne i stan till exempel. Supermysigt ! Milo den lille rackaren, han fick nytt liv när det kom snö istället för regn :)  Paddy älskar ju snö, Kelly springer gärna i snön .... men Molly..... Hon gillar varken regn eller snö.  DÄR är det tvärt NEJ. Molly vill ha sommar och sol. Älskade Molly <3
 
I´ve made up my mind
I am waisting no more time
 
Viktig tanke. I am waisting no more time.   Varför låta en massa tid försvinna till inget alls? Varför slösa tid på saker som inte betyder något? Fast .... å andra sidan..... HUR ska man veta vad som betyder något och inte? Det som verkar helt värdelöst NU, kan betyda mycket framöver, och tvärtom- Det som känns livsviktigt just NU, kan om en tid vara helt utanför kartan. NEJ, man kan inte VETA, Därför är det nog säkrast att betrakta Allt som viktigt .... Viktigt i MITT liv. 
 
Where is the passion when you need it the most?
 
Var är passionen? Passionen till livet, glädjen? Har du tappat den? Aldrig haft den? 
Tja .... Look deep in yourself kanske? 
 
Lend me your ears and I will sing you a song.

Att lyssna på andra gör ofta att vi växer själva .... lär oss. Jodå, ibland kan vi vara lite envisa till mans, och inte VILJA lyssna ... men det är en annan sak. 
 
Jag tycker inte om dig, jag håller inte av dig ... men jag känner väldig sympati

Nä, man tycker inte om alla. Så är det bara. Det behöver man inte heller. 

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see

Where every single promise I'll keep
Cause what kind of mum  would I be
If I was to leave when you need me most

What are words
If you really don't mean them
When you say them

What are words
If they're only for good times
Then they're done

When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone
 
 
Ovanstående, sista texten är direkt riktat till Pernilla och Hannah. Jag har ändrat Ett ord i texten för att det skulle passa perfekt till hur det är. 
 
you raise me up to more than I can be. 
 
Med detta gör jag kväll. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0