Onsdag och Sängdags

Eftersom jag börjat köra metoden - vila mig frisk, så ska jag gå isäng nu :)   Hundarna är pinkade, jag har borstat tänderna .... allt är klart för sänggång. 
 
Efter jobbet blev det en sväng med hundarna, lite lunch, och sedan somnade jag i soffan före kl 12. 14.30 vaknade jag av att lillebror ringde :)     Då blev det ytterligare en promenad med hundarna, sen har det varit lugn och ro i soffan. 
 
Idag blev det vanlig mat istället för soppa. Jag lagade currykorv :)
 
Det var gott. Igår hade jag just ingen smak, men idag kände jag, kanske inte hela smakpaletten, men något i alla fall.   
 
Det småduggade lite nu när jag var ute. Framåt fredag verkar det vända och bli kallare. Hoppas den där snön kommer åxå!
 
Nä, eftersom jag mest sover, så har det inte hunnit hända så mycket mer. :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0