På´t igen bara

Onsdag morgon. 04.10 har klockan hunnit bli. Kaffet är klart. Hundarna snarkar ännu. Jag känner mig inte pigg och utvilad, men det är inte det värsta jag varit med om heller, det känns .... inte helt ok ... men hyfsat i alla fall, och det är ett steg framåt :)
 
Har faktiskt sovit mer än vad jag trodde att jag skulle få göra. Visst, jag har varit vaken några gånger för att snyta mig, och för att hosta, men mellan varven har jag faktiskt sovit. Skönt. 
 
Tittar ut genom fönstret .... ingen snö än så länge. Men det skulle ju börja idag, så det kommer väl :)
 
Igår hade jag ju tid för att Magnetröntga handen i Umeå, men jag ringde och bokade om tiden. Skulle ha varit där 18.20, men som jag mådde hade jag ingen ork att köra dit överhuvudtaget. Frågade om det inte gick att få en tid under dagtid, men mest troligt blir det en liknande tid även nästa gång. Nåja ... bara jag hinner bli pigg så får det väl gå. Hade hoppats på dagsljus, då jag ser så skruttigt i mörker, men nu ska det ju bli snö, och då blir det ljusare, och lättare att se :)
 
Nä, nu ska jag dra i mig kaffet och väcka hundarna. En ny dag har precis börjat :)  Fyll den med värda grejer, gör bra val, och låt bli att göra illa de du har omkring dig!
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0