Ps

Har sett Farmen på Tv, och fick ytterligare en tanke :)
 
En av kvinnorna sa: "Jag är en Geare, inte en tagare. Jag bara Ger, jag Tar inte"
 
Jag är nog åxå en "Geare"   Det kan vara bra att vara medveten om vilken slags person man är. 
 
Jag är åxå en slags person som blir förbannad över idioter, glad över glädjande ting, gråter hejdlöst när jag blir ledsen eller rörd, Skrattar som en idiot när något är kul, och min humor är vardaglig .... fniss 
 
Ibland är  jag mer korkad än tillåtet, men oftast är jag helt ok. 
 
Jag är oerhört stolt över mig själv och det jag åstadkommit hittills. Jag är oerhört glad över vad jag gjort och vad jag gör. Jag trivs med mig själv, även om jag inte är perfekt. Jag är nöjd över det jag åstadkommit inom alla möjliga områden - min bok, barnen, hundarna, lägenheten, det jag ställt upp för alla möjliga människor .... jag är helt enkelt nöjd med mig själv. 
 
Jag är dessutom Trött och ska snart gå isäng :)  Ska gå ut med hundarna en kort sväng först, sen är det gonatt här.   Hoppas du fyllt dagen med nåt värt, och att du kan få känna dig nöjd med dig själv!
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0