Skön Söndag

Det råder febril snöröjning härutanför. Vet inte HUR många traktorer som kör runt och jobbar för fullt, samt ett helt gäng gubbar med snöskovlar som arbetar för glatta livet.  När jag tog ut hundarna på morgonrunda, pratade jag med en av dem. Han bor i Kåge, och där har det kommit totalt 5 cm sa han, här har det kommit 10 gånger så mycket..  Inne i stan har det knappt snöat nåt heller. Snacka om lokalt. 
 
Bilen startar ff inte, så jag satte i batteriladdaren igen. Vågade inte köra den hela natten, var rädd att överladda, som jag läste mig till att man kunde göra. Jag ska iväg och jobba ett par timmar fram på dagen, men startar den inte så får jag ta bussen. Var bara så synd att jag inte kunde komma mig iväg till ridhuset. 
 
Nä, dagen rullar på. Jag ska gå ner och låna spade så jag kan skotta av balkongen lite, annars har jag väl snö där till i mitten av augusti :)
 
Ha en Skön Söndag!
 
Gomorron
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0