Stadig morgon

Onsdag morgon och jag känner mig stadig :)  Sköna känsla!  Hundarna ligger helt orörliga i sängen ännu, det är inte dags för dem att kliva upp ännu helt enkelt. 
 
För idag hoppas jag att bilen är redo att hämtas när jag slutar jobba :)  Ska bli skönt att få hem den, fungerandes. Hoppas åxå att det inte blir dyrare än vad som är sagt. 
 
Nu har jag bott här i mitt lilla söta paradis i 8 månader. Vilka fantastiska 8 månader det har varit! Det är alltså 8 månader sedan jag ramlade från den där stolen, och på måndag ska jag in till Umeå och magnetröntga handen. Ska bli ytterst intressant att höra vad det är som är tokigt, eftersom jag fortfarande har ont. Inte hela tiden, men när jag anstränger handen så får jag ont. Nåja, gåtan är väl på väg att lösas förhoppningsvis :)
 
-13 visar tempmätaren. Inte så kallt, men inte så milt som jag trodde att det skulle bli. Ett tag såg det ju ut som att det skulle hamna på några få minusgrader bara. Nåja, 13 är inte så många, så det ska nog gå bra det åxå :)
 
Nä, nu är det nog dags att börja paddla ändå, klockan går rätt så snabbt såhär på morgonskvisten :)
 
Ha en bra dag, och fyll den med nåt värt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0