Tidigt som skrutt

3.45 ringde väckaren, och jag har snart druckit mina tre koppar. Klockan är 4.05 och jo, det känns tidigt. Det verkar vara kallt idag, - 15, så idag blir det inte kontorsklänning och strumpbyxor, utan en annan outfit. Inte för att jag ska vara utomhus direkt länge, men jag ska ju ändå promenera från storvägen upp till jobbet. 
 
Idag ska jag nog ta Paddy och Kelly på en något längre runda. Nu snackar vi inte någon mil, men några km i alla fall. Ska gräva fram fleecesockarna till dem bara.  Molly och Milo ska jag åxå klä på och ta en liten sväng. Ska inte glömma att ringa El å Diesel och boka en tid för att få lämna in bilen. Dessa grejer blir dagens prio när jag kommit från jobbet :)
 
Nä, klockan går. Bäst skaka liv i hundarna och ta en liten runda :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0