Väntar .....

I  morse, kl 5.20 när jag skulle åka på jobbet, startade inte bilen. Förbannat. Fick ringa Jeanette på jobbet, som ju skulle sluta 5.45 när jag kom, och säga att jag måste ta bussen och kommer sent. 6.15 var jag framme på jobbet och Jeanette kunde gå hem.   Det var ju inte en sån där drömstart precis, men det gick ju det med :)
 
I morgon ska jag åka på Jula och köpa en batteriladdare till bilen :)
 
Buss hem från jobbet, ut med hundarna, äta lite , sen har jag vilat mig frisk. Väntar  bara att friskhetskänslan ska infinna sig. Men, det kommer väl. 
 
I morgon börjar jag inte förrän kl 8, så jag kan sova lite längre. Men, jag måste ta bussen förstås. 
 
Det har snöat en liten aning äntligen 
Bilden tagen strax före kl 5 i morse.    
 
Det blåste lite snålt på eftermiddagspromenaden, men det känns bra att det börjar snöa och bli ljusare ute.   
 
Nu har jag tittat på tv - djurskyddsinspektörerna. Man blir både förvånad och inte, när man ser hur vissa resonerar kring djurhållning. Att det finns många som har djur, som inte borde, det visste jag sedan tidigare, så det förvånar mig inte alls. 
 
Nu ska jag ta ut hundarna, sen är det läggdags här. 
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0