17 åxå

Eller, ja, klockan är 17.00 alltså :)
 
Hittills har dagen varit rätt så fullspäckad. Efter morgonpromenaden, (kall och blåsig) där jag satte i motorvärmaren i bilen, blev det en god frukost. 
 
Efter frukost och lite småpyssel, åkte jag in till stan och återlämnade lille Milo hos Hannah och Robban. Efter det åkte jag på jobbet. Lite drygt 4 timmar senare åkte jag hem, gick upp och hämtade hundarna och begav mig ut med dem. Härligt väder! Sol och nära nog ingen blåst alls. Efter promenad stannade vi ute på gården en stund
 
Hundarna har ätit, själv avvaktar jag ... för jag vet inte vad jag ska laga till för smaskigt :)   Det blir en lugn kväll, ska fylla den med återhämtning, eller ja, ska faktiskt träna hundarna lite var för sig en stund. Jag tog hem en Pilatesboll från Pernilla igår, och tanken med den är att hundarna ska lära sig balansera på den :)
 
Nu ska jag dyka i frysen för att se vad jag kan skrapa ihop till middag. 
 
Tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0