Avrundning

Ytterligare en härlig dag håller på att ta slut. Efter en Bra dag på jobbet åkte jag hem och promenerade med hundarna en knapp timme. Snacka om att fylla med nåt värt :)   Efter promenaden åt jag lite frunch, sen vilade (sov)  jag en stund, sedan packade jag in hundarna i bilen och körde en sväng :)  Jag åkte in till stan där jag rastade Milo, sen åkte jag förbi jobbet en sväng på vägen hem.  Det går ju som inte låta bli att vara där ... det är så himla kul :)
 
När jag skulle hem, började det regna, så vi kurade i soffan några timmar. Vi har haft en lugn kväll, och nu har vi varit ute på kvällsrundan. Jädrar så trött jag är!  Inatt blir det att köra in silikonpropparna ända in i hjärnan mer eller mindre, för det blåser rejält, men va fasen .... jag måste få ha balkongdörren öppen, annars kläcks jag ... fniss
 
I morgon är jag ledig. Ska åka iväg in till stan mitt på dagen och ta Milo till veterinären. Ska även klippa en kvinna som jag klippt tidigare, som ville ha återbesök :)  I övrigt har jag inte planerat något, så jag kan hitta på lite vad jag vill :) :) :) 
 
NU ska jag krypa isäng i alla fall 
 
Hoppas du fyllt dagen med nåt värt!
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0