Fantastiska Lördag!

Åh, den här dagen har såhär i halvtid, varit så otroligt BRA !!!  Det var Tur att jag kom mig upp hyfsat tidigt så att jag verkligen får njuta av hela dagen :)    Det blev såhär att Milo dök upp mitt på dagen så att han kunde hänga med på en längre promenad i underbart väder :)
  
Efter promenaden som varade i drygt 1.5 timmar, badade jag honom i handfatet och sen kröp han ihop i min handväska för att vila. 
 
Solen skiner allt vad den orkar, och det var mycket folk ute på isen idag. Det var pimpling och korvgrillning lite här och var, men inga direkta skoterspår att gå på, så vi höll oss till promenadslingan jag brukar gå på sommaren, fast extended version :)
 
Har suttit i soffan med trötta hundar och kollat på tv - skidskytte. Funderat på vad för slags middag jag ska koka ihop ikväll. Har kommit på det, bild på det kommer senare :)
 
Nu ska jag fippla lite med diverse smått och gott en stund. Hoppas du har en BRA lördag :)
 
Tjing så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0