Jomen SNART så :)

Japp, bilen startade så att jag kunde köra den till verkstan :) 
De visste inte om de skulle hinna ta in den före helgen, men huvudsaken är att den står på verkstan, då känns det ju åtminstone ett steg närmare att ha en bil man kan lita på ska starta :)  Lite gruvsamt känns det dock kring hur mycket kalaset kommer att kosta. 
 
För att fira det hela, blev det räktallrik till middag :)
Det satt som ett smäck!   Klockan är strax före 5 och jag ska börja he mig ut med hundarna. Jag ska ta bussen som går 5.58 och det gäller ju att inte vara sen till busshållplatsen, för DEN bussen verkar ju kunna komma i tid .. fniss. 
 
Kaffet är drucket, en svag krusning på täcket avslöjar att hundarna lever, trots att de i det längsta gör sig så osynliga som möjligt på morgnarna. Ska snart väcka dem lite försiktigt med ett: Gomorron voffarna, dags att vakna, vi ska gå ut. 
 
Ha en Bra dag och fyll den med nåt värt!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0