Lill-lördag

Onsdag morgon. Sovit gott inatt. Vaknade någon gång tidig morgon när jag upptäckte att Paddy låg på min kudde. Jag hade skallen utanför kudden och skulle väl vrida mig på rätt köl igen när jag kände att det låg någon ivägen. Han ÄR inte tung, men rackarns att det kändes som att flytta en hundrakilos säck med potatis :)
 
Klarblå himmel även idag. Lite kallt dock. I skrivande stund -6   .. Eller ... det är väl inte så himla kallt egentligen, men man vänjer sig snabbt vid plusgrader :)  Inatt hade jag uppe balkongdörren lite mer .... vilket kändes när jag skulle kliva ur sängen. Oooops så kallt det var på golvet. Eller, ja, i hela lägenheten ... fniss.   Hittade bara en tjocksocka åxå, så jag hoppade på ett ben till köket för att koka kaffe. Nä, jag skojar bara, hoppade inte på ett ben, använde nog båda, men förfrös väl foten så jag inte kände av den.
 
Fniss
 
Som sagt, strålande väder ute, strålande humör här inne. Nu ska jag krypa ur morgonrocken och kliva i kläderna för att gå morgonpromenad. Ska jag måsta ta överdragsbyxorna? 
äh, det är lill-lördag, jag gamblar och kör utan :)
 
Ha en bra Dag! :)
 
Gomorron
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0