Men herregud så trött!

 
 Den här dagen försvann snabbt. Ja, nu är den väl inte helt slut än, men det är JAG, så dagen blir inte så fasligt mycket längre. Jag har redan borstat tänderna. Nu väntar jag mest att klockan ska bli mer så att jag kan ta ut hundarna på kvällspink ....   Jag är så trött så ögonen går i kors, och jag längtar tills jag får krypa under täcket. 
 
Hannah och Robban kom mitt på dagen och hämtade lille Milo. Jag liftade med dem till jobbet, för jag hade jobb-dag idag. Efter jag jobbat klart, skjutsade Pernilla och Mattias hem mig, jag tog ut hundarna på en runda, och sen har krafterna helt tagit slut. 
 
I morgon börjar jag jobba kl 8, och jag hoppas att verkstan hör av sig så jag får veta hur bilen mår :)  
 
Nä, nu orkar jag inte tänka mer. Hoppas du haft en bra dag :)
 
Gokväll
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0