Mitten av Mars

Söndag morgon, lätt snöfall och 4 minusgrader. Står och dricker kaffe medans hundarna gonar sig i sängen en stund till. Jag är inte helt hundra på hur jag ska lägga upp dagen än, det blev ju lite kallare, och jag vill inte lämna hundarna i bilen i flera timmar när det är minusgrader ..... så jag får se hur jag gör med hundträningen. Jag ska ju jobba åxå, och hade tänkt hinna förbi och hjälpa Pernilla och Mattias lite i nya lägenheten dessutom. Det är bara att inse att jag inte hinner  allt.
 
Milo ska återlämnas idag ... lille spillevinken :) 
 
Som sagt ... blir nog en fullmatad dag hur jag än vrider och vänder på det, så det är väl lika bra att sätta igång :)  Ha en Skön söndag!
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0